ATSIĖMIMAS PARDUOTUVĖJE:
- Internetinį užsakymą galima atsiimti ir Nilly parduotuvėse. Atsiėmimas yra nemokamas.
- Jei norite atsiimti užsakymą Nilly parduotuvėje – pirkdami pasirinkite „atsiimti parduotuvėje” pristatymo būdą.
- Kai užsakymas parduotuvėje bus paruoštas, gausite el. laišką ir SMS žinutę su kvietimu atsiimti ir adresu parduotuvės, kurioje Jūsų bus laukiama. Dažniausiai atsiėmimas įmanomas jau tą pačią dieną.
- Norėdami užsakymą atsiimti parduotuvėje, turėkite su savimi užsakymo patvirtinimo kopiją, kuri bus atsiųsta el. paštu bei Jūsų ID patvirtinantį dokumentą (tinka pasas, vairuotojo pažymėjimas ar kitas tapatybę įrodantis dokumentas).
- Užsakymą bus galima atsiimti per 28 dienas nuo įsigyjimo datos. Nesulaukus Jūsų, kartą per savaitę Jums telefonu ar el.paštu bus siunčiamas priminimas. Po 28 dienų Jūsų užsakymas bus atšauktas ir su Jumis bus susisiekta dėl pinigų grąžinimo.
___________________
* Rekomenduojame susisiekti su vietinės muitinės įstaiga norint sužinoti dirbinio bei mokesčių kainas.
APMOKĖJIMAS
- Apmokėjimas gali būti vykdomas Paysera sistemas ar banko pavedimu.
- Galima atsiskaityti ir grynais pinigais kurjeriui, pristačius prekes. Tačiau toks atsiskaitymas galimas tik perkant prekes, kurios yra sandėlyje. Užsakomas prekes reikia apmokėti iš anksto pavedimu ar per Payserą.
- Nilly juvelyrikos namai suteikia galimybę Jums saugiai laikyti savo kreditinės kortelės duomenis nilly.lt internetinėje svetainėje – tokiu būdu apsipirkimas tampa paprastesnis. Pilni Jūsų kortelės duomenys nebus rodomi, išskyrus keturis paskutinius skaitmenis tam, kad žinotumėte kurią iš savo kortelių naudojate.
- Jūs galite ištrinti savo kortelės duomenis išvalant langelį “prisiminti savo mokėjimo duomenis” mokėjimo puslapyje.
GARANTIJOS
- Nilly juvelyrikos namai yra Jums įsipareigoję tiekti aukščiausios kokybės dirbinius, atitinkančius įmonės filosofiją ir tarptautinius bei Lietuvos prabavimo rūmų nustatytus kokybės standartus.
- Visi Nilly parduotuvėse parduodami dirbiniai yra pažymėti Lietuvoje reikalaujamais kokybės ženklais: praba, brangakmenių sertifikatas, atsakomybės ženklas.
- Dirbiniai su didesniais nei 0,3 ct brangakmeniais dažniausiai yra išduodami su prestižiniais tarptautinių laboratorijų GIA arba IGI kokybės sertifikatais.
- Nilly suteikia galimybę įsigytus dirbinius ateityje suremontuoti šio tinklo dirbtuvėse greitai ir už palankią kainą.
- Nilly nesuteikia garantijos kitų prekės ženklų juvelyriniams dirbiniams, išskyrus akivaizdaus broko atveju, pasirodžiusio per 6 mėnesius nuo įsigijimo datos.
- Nilly juvelyrikos namai suteikia išskirtinę 2 m. garantiją savo produkcijai.
- Nilly suteikia papildomą kokybės garantiją 5 – 10 m. prabangiems dirbiniams su emaliu ir briliantais, juvelyrikos namų sukurtiems vestuviniams ir sužadėtuvių žiedams. Pratęsta garantija negalioja akmenims, užsegimams ir kitoms papildomoms dekoro detalėms.
- Nilly juvelyrikos namai pasilieka teisę atlikti dirbinio kokybės ekspertizę ir įvertinti pažeidimo atsiradimo kilmę. Įmonė gali įkainoti remonto paslaugas, jei nustatoma, kad priežastis yra mechaninis pažeidimas arba natūralaus devėjimosi pasekmė.
- Didelė dalis Nilly juvelyrikos namų dirbinių internetinėje parduotuvėje yra užbaigiami (pvz. inkrustuojami pasirinkti akmenys, pritaikomi dydžiai) ar gaminami tik po užsakymo, todėl gamintojas pasilieka teisę pirmenybę taikyti tobulam dirbinio dizaino išpildymui, o ne nurodytam svoriui. Klasikiniams dirbiniams galutinis svoris nuo nurodyto gali kisti iki 10 proc. O išskirtinių dirbinių kategorijoje, ypač puoštų su emaliu ir briliantais, galutinis prekės svoris gali kisti net iki 40 proc. nuo nurodyto internetinėje parduotuvėje. Pardavėjas to nelaiko prekės broku.
GRĄŽINIMAS
- Jei įsigijote netinkamos kokybės prekę Nilly parduotuvėse arba www.nilly.lt, galite pasikeisti arba grąžinti dirbinį per 14 dienų. Prekę būtina pristatyti į vieną iš Nilly parduotuvių. Siuntimo išlaidas apmoka Nilly.
- Remiantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministerijos įsakymu (2011 m. birželio 29 d. Nr. 217), kokybiški juvelyriniai dirbiniai yra nekeičiami ir negrąžinami. Ši taisyklė galioja visose lokaliose Nilly parduotuvėse.
- Remiantis ES internetinės prekybos taisyklėmis, vartotojas, juvelyrikos dirbinį įsigijęs www.nilly.lt, turi teisę per 14 d. d. grąžinti prekę dėl bet kokios priežasties ir jokio paaiškinimo. Grąžinimo išlaidas apmoka Nilly , jei dirbinio vertė yra didesnė nei 75 eurai, užsienio klientams grąžinimas yra nemokamas, jei prekės vertė didesnė nei 750 eurų. Dėl grąžinimo suderinimo prašome kreiptis į: info@nilly.lt.
- Nilly pasilieka teisę vartotojų grąžintas prekes, kurios buvo įsigytos www.nilly.lt, patikrinti Lietuvos Prabavimo rūmuose, kad būtų įsitikinta, ar prekė yra grąžinta tokia, kokia buvo išsiųsta. Tai ypač galioja perkant prekes su briliantais. Tik gavus analizės rezultatus Nilly grąžins pinigus. Tai gali užtrukti iki 14 d. d.
- Nilly pasilieka teisę prekės nepriimti atgal ir pinigų negrąžinti, jei kokybiškos prekės pakuotė ir / ar etiketės yra pažeistos arba yra matomos prekės devėjimo žymės. Tada vartotojui leidžiama prekę atsiimti atgal.
- Remiantis ES internetinės prekybos taisyklėmis, vartotojas neturi teisės per 14 d. d. grąžinti prekės, kuri buvo užsakyta specialiai klientui (nebuvo sandėlyje ir tai nurodoma prieš įsigijant).
- Individualiai užsakant prekes iš www.nilly.lt (kai prekių nėra sandėlyje) grąžinimas galimas tik tada, jei prekė yra nekokybiška. Siuntimo atgal išlaidas apmoka Nilly.
- Jeigu prekės klientas negauna ir siuntimo kompanija grąžina ją atgal dėl klaidingai nurodyto adreso, papildomas siuntimo išlaidas padengti turės pirkėjas. Prekės kaina bus perskaičiuojama iškart, kai ji bus grąžinta Nilly juvelyrikos namams. Su klientu bus nedelsiant susisiekta ir apie tai informuota.
- Dirbinių nuotraukos ir tekstai gali nežymiai skirtis nuo realaus vaizdo. Jei gauta prekė atitinka sumokėtą kainą ir pakitimai yra nežymūs, Nilly neatsako už šias galimas klaidas vaizdinėje ir tekstinėje medžiagoje.